FĂžlelsen av strie mot fĂžttene â det grove, stikkende lerretsstoffet som dekker gulvet, formelig suger oss inn i det massive tablĂ„et som dekker hele Kunsthall Stavangers storsal. For den utpreget taktilt anlagte publikummer bringer det en umiddelbar tilfredsstillelse Ă„ mĂ„tte ta av seg skoene for Ă„ oppleve utstillingen Me, Myself and I av Jonathan Baldock. Man blir med ett en delaktig aktĂžr pĂ„ en enorm scene, som om dette var et oppslukende teaterstykke, sĂ„kalt immersivt teater, snarere enn slik en tradisjonelt opplever en kunstutstilling. Man befinner seg pĂ„ (eller midt i) en scene hvor marionetter i menneskestĂžrrelser virkeliggjĂžr et fascinerende men ukjent skuespill, ett som pĂ„ samme tid er bĂ„de forfĂžrende og makabert.
Visuelt er scenen forlokkende, isÊr pÄ grunn av det mÞysommelige og teknisk kvalitative arbeidet som ligger bak utformingen og iscenesettelsen av de store dukkene. De myke, pastellfargede filtbitene som utgjÞr dukkenes hud er sirlig trukket sammen med nÄl og trÄd. NÞyaktige, synlige sting viser til et nitidig hÄndarbeid. Hode og torso er store og runde, nesten barnlige i sin form. Armer og ben bestÄende av smale, glattpussede trestokker og omhyggelig utformede hengselledd, danner dukkenes skjelett. Andre kroppslige bestanddeler, som Þyne og tunge, er formet av delikat farget glass.