Følelsen av strie mot føttene — det grove, stikkende lerretsstoffet som dekker gulvet, formelig suger oss inn i det massive tablået som dekker hele Kunsthall Stavangers storsal. For den utpreget taktilt anlagte publikummer bringer det en umiddelbar tilfredsstillelse å måtte ta av seg skoene for å oppleve utstillingen Me, Myself and I av Jonathan Baldock. Man blir med ett en delaktig aktør på en enorm scene, som om dette var et oppslukende teaterstykke, såkalt immersivt teater, snarere enn slik en tradisjonelt opplever en kunstutstilling. Man befinner seg på (eller midt i) en scene hvor marionetter i menneskestørrelser virkeliggjør et fascinerende men ukjent skuespill, ett som på samme tid er både forførende og makabert.
Visuelt er scenen forlokkende, især på grunn av det møysommelige og teknisk kvalitative arbeidet som ligger bak utformingen og iscenesettelsen av de store dukkene. De myke, pastellfargede filtbitene som utgjør dukkenes hud er sirlig trukket sammen med nål og tråd. Nøyaktige, synlige sting viser til et nitidig håndarbeid. Hode og torso er store og runde, nesten barnlige i sin form. Armer og ben bestående av smale, glattpussede trestokker og omhyggelig utformede hengselledd, danner dukkenes skjelett. Andre kroppslige bestanddeler, som øyne og tunge, er formet av delikat farget glass.