Hver morgen går Inger Bruun til atelieret sitt på Stasjon K i Sandnes, hvor hun har en full arbeidsdag.Det har ført til en bred produksjon av malerier, skulpturer og tegninger som nå vises i Sølvberget galleri. Her dyrker hun geometriske former som hun aldri har gjort før, og det med stort hell. Formene i maleriene går igjen i skulpturene og skaper en helhet på tvers av medier. Fargene er for det meste primære —gul, blå og rød, men også en del grønt, sort og hvitt preger utstillingen. Uttrykket er lett, lekent og nesten helt uten figurer — det siste kommer an på øyet som ser. De geometriske formene er abstrakt satt sammen, men titlene insinuerer noe mer spesifikt. En skulptur har fått navnet «Svanen» og minner helt klart om en fugl, men er abstrakt i sin helhet. Det finnes også to skulpturer som er like i formen, og har interessant nok fått navn henholdsvis «Han» og «Hun». De to skulpturene er identiske, men har fått to grunnleggende biologisk forskjellige navn.
Denne spenningen mellom tittel og verk går også igjen i maleriene til Bruun, som har alle fått stedsnavn som begynner på bokstaven S. Soazza er en kommune i Sveits. Sokoto er en by i Nigeria. Solok er en by i Indonesia. Disse stedsnavnene har selvfølgelig ikke noe med maleriene å gjøre. De er helt tilfeldige, men har en funksjon. En tittel vil implisitt gi føringer fra kunstneren som påvirker betrakterens oppfattelse av verket. Bruun unngår bevist å bruke anonyme titler som "Uten tittel" eller "komposisjon 1", "2" eller "3". Bruken av "Uten tittel" vokste frem sammen med den abstrakte kunsten fordi det skulle være opp til betrakteren selv å tolke verket.
Bruun har selv utrykket at hun har alltid har hatt det fabulerende med seg, og det er tydelig i denne utstillingen. Å fabulere er: det å fable, dikte opp historier, eller fortelle fantasifullt. I psykologi brukes fabulering om det å assosiere inntrykk i en slik grad at assosiasjonene ikke lenger beholder dekning i den faktiske fysiske sansepåvirkningen.Dette er hun god på. Det er ikke bare titlene som ikke stemmer overens med virkeligheten. Både maleriene, tegningen og skulpturene er sammensatt av streker som danner fantasifulle formeringer. Samtidig er det målrettet arbeid som har blitt tålmodig bygget opp. Maleriene har små sirkler, streker og prikker, malt én etter én for hånd.